Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zgłoszenie zwrotu/reklamacji
Prześlij na maila (shop@oloka-gruppe.com) informację o zwrocie / reklamacji towaru.  Niezwłocznie prześlemy, do wypełnienia, formularz zwrotu/reklamacji.


2. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonu.

4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


OLOKA-GRUPPE Agnieszka Szczepańska
Oracze 11
44-180 Toszek

Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu przedmiotu zamówienia. Nie przyjmujemy paczek odesłanych za pobraniem. 

 

5. Zwrot kosztów
Po uznaniu płatności, zwrócimy Ci pieniądze nie później niż w terminie 14 dni (zazwyczaj jest to jedynie 1-3 dni robocze), przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeśli po upływie 14 dni nie otrzymasz wpłaty, prosimy o kontakt.

Więcej informacji na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną.

 

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

OLOKA-GRUPPE Agnieszka Szczepańska
Oracze 11
44-180 Toszek

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl