

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Zgłoszenie zwrotu/reklamacji
Prześlij na maila (shop@oloka-gruppe.com) informację o zwrocie / reklamacji towaru. Niezwłocznie prześlemy, do wypełnienia, formularz zwrotu/reklamacji.
2. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonu.
4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
OLOKA-GRUPPE Agnieszka Szczepańska
Oracze 11
44-180 Toszek
Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu przedmiotu zamówienia. Nie przyjmujemy paczek odesłanych za pobraniem.
5. Zwrot kosztów
Po uznaniu płatności, zwrócimy Ci pieniądze nie później niż w terminie 14 dni (zazwyczaj jest to jedynie 1-3 dni robocze), przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeśli po upływie 14 dni nie otrzymasz wpłaty, prosimy o kontakt.
Więcej informacji na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
OLOKA-GRUPPE Agnieszka Szczepańska
Oracze 11
44-180 Toszek
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.